Rijtjeshuis ontruiming Maria Hoeve te Den Haag
Onlangs voor een klant een rijtjes huis ( eengezinswoning ) mogen ontruimen. Deze opdracht samen alvorens met familie besproken en voorgelegd tijdens een 1e ontmoeting offerte afspraak. Dit in gemoedelijke sfeer waarbij de familie speciaal voor bij elkaar is gekomen. Een offerte prijs voor het ontruimen van deze eengezinshuis – rijtjeswoning plus schuur plus kelder conform eisen verhuurder Vestia.
Offerte afspraak voor het ontruimen van deze rijtjes woning in Maria Hoeve wijk van Den Haag.
Tijdens het uitzoeken door de familie leden werden er vele gestelde vragen gesteld over hoe, wat en welke spullen nemen wij mee bijvoorbeeld. Ook kwam de vraag:” hoe leveren jullie de woning op? Wat wordt er van ons verwacht? Gaat alles naar een goed doel? Wat gebeurt er met de afval? enz.. ”
- Hoe leveren jullie de woning op?
Een woning kunnen wij ontruimen en leegmaken. Bruikbare spullen schenken wij aan een goed doel. Niet-bruikbare bezorgen wij bij een milieu straat in Den Haag voor afval verwerking. Wij halen letterlijk alles uit de woning om deze zo leeg mogelijk te maken. - Wat wordt er van ons verwacht?
Na het leegmaken van de woning is alles eruit. Echter blijft er nog schoonmaak werk over zoals ramen zemen, keuken nat afnemen, sanitair ontkalken en schoon fris maken. Dit is iets wat wij liever aan de klant ( U ) over laten. Dit omdat het in de kosten scheelt en u het vaak liever zelf doet. Eventueel als de voorkeur bestaat dat u dit ook wilt uitbesteden kunnen wij dit op ons nemen. Dan heeft u alles van A tot Z bij ons geregeld. - Gaat alles naar een goed doel?
Veel gaan naar goede doelen. Zoals klein goed als potten pannen uit de keuken, los keukengerei, boeken, beeldjes snuisterijen enz. Ook grotere meubels zoals kasten banken tafels bedden ( mits deze nog in een redelijke goede staat verkeren en niet te oud-bollig zijn. Zoals eiken meubels, klassieke meubels uit de 1990 en oudere jaartallen, beschadigde banken of verkleurde meubels door de zon, of een gerookte nicotine woning waarbij de meubels ook naar nicotine stinkt. Deze meubels zijn dan echt niet weg te geven. - Wat gebeurt er met de afval?
Afval zoals kapotte meubels of onbruikbare spullen zullen wij ook inpakken en verpakt netjes keurig met onze vrachtauto`s vervoeren. Er komt geen container naast de deur. Er wordt geen afval naast de deur geplaatst op de stoep. Wij hebben eigen vrachtauto`s rijden die elke dag afval rechtstreeks naar de afvalverwerker rijden. Zo heeft uw buren ook minimaal overlast hiervan en vanwege privacy is het door ons eerst netjes ingepakt alvorens het uit de woning wordt gehaald.
Na een directe goedkeuring hebben wij deze opdracht binnen 1 week uitgevoerd in 2 dagen.
Een ontruiming in Den Haag zoals deze worden door ons binnen 1 week vaak uitgevoerd. Wij hebben een hardwerkende team ontruimers en na jaren lange ervaring kunnen wij dit soort eengezins rijtjes woning in 1 a 2 werkdagen ontruimen. Dan is alles opgeruimd en klaar voor oplevering aan verhuurder. Soms als er extra werk uit komt zoals schoonmaak of wand schilderen of tuin onkruidvrij maken kan er een dag extra worden ingepland. Dit wordt allemaal vooraf in onze uitgebreide offerte netjes aan u vooraf overhandigd.
Enkele meubels ook nog bij 1 familielid thuis bezorgt.
Tijdens het ontruimen is er tevens besloten door 1 familielid dat er 3 meubelstukken bij haar thuis moest worden bezorgt. Dit hebben wij als extra service voor deze mevrouw gedaan. Uiteraard goed verpakt dankzij onze seal en verhuisdekens en met transport voorzichtig naar een nieuwe bestemming gebracht voor de echte ontruiming is begonnen. Mevrouw had namelijk zelf geen auto en niet de mogelijkheid dit te vervoeren.
Foto's
« Terug